Friday, May 6, 2011

NAK JADI BUDAK BALEK


holaaaa....
setelah sekian lama tidak mengupdate blog akibat
virus game yang telah merasuk dalam otakku ini
game game game
haiyooo layan je la sementara masih cuti panjang sesangat ni huhu


tibe2 aku teringat pasal entri segmen Ben Ashaari ni
feveret kartun of coz la Dragon Ball
dan aku baru tau Dragon Ball dah de kat tv balek...


uishhhh asal baru tau ni =.="
Sailormoon pun ada balek
tapi aku asyik terlupa je nak tengok


yeahhh...stat esok mule tengok arr
sabtu : Sailormoon
ahad : Dragon Ball 
pukul 10 pagi okehh


kali ni bukan bersiaran kat TV 2 tapi kat NTV 7
jom la kita tengok ramai2
kembali kepada masa lalu


makkkkkk
keje umah wat nanti ye
tengok kartun dulu..kasut sekolah dah tak yah basuh
dah lama tak pakai hikhik


p/s : buat reminder kat fon hahaha




No comments:

Post a Comment

marilah komen mengomen :)