Sunday, April 10, 2011

Luahan Sebenar (PART 3)

As Salam...pagi yang tak berapa nak cerah ni buat aku rasa ngantuk je. lagipun semalam bukan boleh tido pun. guling sana guling sini still tak boleh nak tido haishhh.. T.T

yeayyyy...masa untuk meluahkan perasaan hukhuk. hari ni mau feeling baek punye ngeee~
untuk sem 3 ni aku skip la sebab sem ni aku buat latihan industri kat kilang TAMIN (klg kicap) takkan la tak tau kot huhu. aku terus ke sem yang ke 4 iaitu sem akhir aku. kisah sebelum ini sila rujuk PART 1 , PART 2

bila balik je rumah sewa aku dah mula mengeluh, senyuman makin pudar. kadang2 aku rasa aku dah tak boleh nak senyum lagi bila dah tinggal kat sana. sebab aku dah tak larat nak tinggal dengan orang2 yang selalu menyakitkan hati aku tapi ada 1 berita memang aku suka hahaha..si A dah berhenti kolej sebab dia tak boleh nak buat latihan industri. dengar2 criter dia dah bertunang OMG memang gatai <----otak jahat hehe

but yang laen still ade la. cuma yang menyampah ada si jembalang M tu. aku layan dorang semua cam biasa la bersembang, gosip2, mengata orang, buat assgment, masak..tu la yang aku buat dengan dorang. hahhh...lagi satu  menyiapkan daraf report latihan industri yang tak berkesudahan T.T memang tak suka langsung. nak menghabiskan duit aku jeeeeeeeee sob2



tetiba dapat tau dorang semua de laptop bagai. murah ke mahal ke still laptop gak huh jeles. masa sem 3 ada la beli PC baru guna duit loan belajar tu pun kena bayar balek haha akak aku plak beli laptop apa lagi rembat dia punya la bawa ke rumah sewa haha...

boleh dikatakan report ni adalah permulaan masalah untuk sem akhir ni. aku, D, R dengan I memang dah siap report tu tapi cuma M je yang selalu kena reject. selalu merungut marahkan lecture yang check report M tu. dah buat salah memang padan la muka dia. serius aku cakap dia takde keinginan nak siapkan report dia tu. bayangkan memang last day before nak hantar aku dengan R yang tolong dia bagai nak gila sampai tengah malam nak pergi print dia punye report. sebab ape aku tolong aku kecian sebenarnya. tak boleh tengok orang susah tapi apa yang aku dapat terima kasih pun takde. penat ada laa....


patut la D (rakan sebilik M) taknak tolong dia langsung sebab dah tau perangai dia macam mana. memang macam totttttttt je..sepanjang aku kenal la si jembalang M dia langsung tak pernah nak hargai apa yang orang buat baik kat dia terutama pada D. walaupun dorang bestfriend tapi sebenarnya bestfriend la yang selalu tikam belakang kawan sendiri.

sambung lain kali la pasal jembalang M nie hehe....

No comments:

Post a Comment

marilah komen mengomen :)