Tuesday, February 1, 2011

:: owhh kenapa..??? ::

~ cuaca arini byk bgus owhh ~
~ panas terik..bleh bju yg aku sidai td kerng dgn cpatnye (: ~
~ konon2 nk gtau aku rajin la nie haha ~
~ angkat bakul sndrian brhad nampk...ngeh ngeh ngeh ~

~ knapa yer nama aku ade 2..?? ~
~ nme pggln sgt2 brbeza dgn nma sbnar ~
~ katakn knapa..?? (nyanyi lgu daus lalala) ~


= Ahmad Albab =

~ ade kaitan ke aku ltak pic ahmad albab nie..?? ~
~ mmg de kaitan yg tramat la sgt (: ~
~ jom bc crite dongeng nie ~

~ name sbnr aku adalh NUR SYAZWANI SALEHUDDIN ~
~ name pggln a.k.a nme mnje nie ialah INTAN ~
~ owhh..knapa jauh sgt mnyimpangnye ~
~ nie smue gara2 aku sukakn tangisan ~
~ crite aku nie mmg kurg lebh sme la ngn ahmad albab nie ~

~ mse zman baby2 dulu..aku la plg suke menangs a.k.a merengek ~
~ aku pun xtau knape...haishh ~
~ smpai 1 aritu aku  mmg x bhnti2 mnangis ~
~ smue org pjukn x jgk2 brhnti (pelik2) ~
~ shinggalh mak sdara aku (mak nyah) dtg kpdku...haha ~
~ tau x die ckp ape..?? ~
~ alala intan pyung..intan brlian...intan mnje ~
~ tu die...dgr prkataan intan..snyap trus (: ~
~ so..de prsamaan x ngn cter ahmad albab nie...ngeh ngeh ~
~ bezanye albab suke pintu...aku suke intan (brlian) haha ~

~ cume 1 bende cm aku pelik skit ~
~ mak aku pnh ckp kt aku ~
~ time atok sblah ayh aku mnggl aku x mnangs lgsg ~
~ umo aku time tu bru 2 thun ~
~ mak aku kte kalo2 baby2 nie de org mnggl baby akn nangis ~
~ tottttttttt.......... ~ 
~ tp aku prcaye la mak aku kate tu ~
~ sbb aku pnh mengalaminye sndiri ~
~ aku igt lg dulu moyang aku mnggl..sdara mara rmai mnangs ~
~ ntah cmne..aku x bleh mnangis..huhu ~
~ aku nie mcm xde prasaan je kan..huh ~

JUST SMILE (:




2 comments:

  1. mne ader ko takde perasaan la. nie smua pychology la maceks.. ntah btol ke x ejaan tu.. hahahaha.. mungkin time tu ang terlalu terkejot ke? or, tak dpat trima kenyataan lagi.. aku plak, time opah aku ninggal, aku susah tido mlam, kengkadang aku tak tido langsung..
    weh!! nie 1st time aku dgar nape org pgil ang intan weh!! interestingnyer!! npe aku takder pown cter2 mcm nie???? hehehee..

    besh!!

    ReplyDelete
  2. huhu...mgkin ko de crite trsndiri kot..
    mne la aku tau kn...kite sm2 mmbsar time tu.. ;)
    ngeh ngeh...

    ReplyDelete

marilah komen mengomen :)