Saturday, February 5, 2011

:: senyum ::

~ dlm bape arini x update blog..blank dibuatnye ~
~ aduihhh..ape nk update nie..??? ~
~ emmm...abcdefghijklmnopqrstuvwxyz...~
~ toi toi...dah gle meroyan nie haha ~

~ okeh2..ape kate kalo aku mlayan prasaan jap ~
~ aku mmg tgh boring thap gaban dh nie..ayoyo ~
~ ahh...x kire lyan je la.. ~
~ so, ape lg bukak lagu kuat2 kasi happening haha ~

~ ptg2 duk mlayan prasaan dgn lgu feveret yg mmg x hingat lah ~
~ lagu WARKAH by BAU BAND ~
~ xde la follow sgt band nie tp tau2 cmtu je arr ~
~ tp lgu nie mmg de kaitan la skit2 dgn aku nie ;) ~
~ sbb tu suke sgt ngn lgu nie hehe ~
~ by da way not go to the highway ~
~ lgu nie OST drama SINDARELA yg kt tv3 dulu tu ~



= owhh..my sindarela =



~ WARKAH ~


Takkan lagi aku menunggu
Kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
Puasku mengharapkan dirimu
Seperti mereka yang punya cinta


Diriku tanpa dirimu
Kau tempuhi penuh bahagia
Diriku mahu kau tau
Pedih ini kau tak terasa


Warkah ku mengharapkan dirimu
Seperti yang aku kenali dulu
Setia ku menantikan dirimu
Seperti setianya terhadap diriku


Tapiku melepaskan dirimu
Melangkah namun tak berdaya
Terusku terus menunggu
Cinta yang takkan pernah ada

= lirik lagu WARKAH =


~ cukup la smpai disini aku meroyan ~
~ nnti tak trkawal plak hahaha ~
~ adiyosssaaa ~


No comments:

Post a Comment

marilah komen mengomen :)