Friday, April 15, 2011

adik beradik balek rumah..!!!

hi everyone...ape2 pun senyum dulu ye.. :) 
okeh hari ni hari jumaat kan..so hari ni adik beradik aku balek rumah
along, kak long n adam hakim
angah n kak ngah
abang aku pulak (bkn abang pakwe ye) hehe..
tak tau la balek ke tak..bz dengan kerja polisnya
faham2 je la polis perlukan komitmen yang tinggi kan.. :)

selalunya angah n kak ngah yang balek dulu sebab dorang dari kL
along n family plak dari terengganu 
memang sampai lambat la kan
tapi ape2 pun kami smua tunggu
walaupun sampai 1 pagi..mata kami ni steady je

bila dah sampai..korang mesti ingatkan kami ni g masuk tido
takde maknanyeeeeee.....
menyembang sampai 3 pagi de la..cam takde ari lain je nak nyembang ;)
tapi best jugak bertukar2 cerita ni
tapi bila nak masuk tido je mesti tak boleh..haishhh

bila dorang ada kat rumah alamatnya tak ngadap la Pc ni
bz memanjang je duduk kat dapur
dengan mengadap si comel adam hakim je 
walaupun emmm..dia tak berapa nak kat aku sob2
tapi takpe family punye pasal anything for u lahhh 
sekali sekala kan lama tak jumpa

kali ni dorang semua dari kL 
aku nak tengok dorang sampai rumah pukul berapa hehe

btw 17 april ni ada something special

nanti kalau sempat aku update la ye :)
cau cin cau ^^


2 comments:

marilah komen mengomen :)