Tuesday, April 12, 2011

Luahan Sebenar (PART AKHIR)

malam2 jugak la ilham datang..ingatan makin kuat terhadap jembalang M ni PART 3 hehe..

dalam banyak2 kawan aku M adalah orang yang paling aku cukup menyampah dalam dunia ni. daripada sem 1 hinggalah sem 4 aku still tak boleh buang perasaan tu. tapi aku just simpan sorang2 je tak bagitau pada kawan2 yang lain. cuma yang boleh faham aku cuma D dengan R je. kami sama2 meluahkan perasaan masing2 pada siapa kami tak suka dan kenapa. I plak aku malas nak cakap banyak pasal dia cuma dia seorang yang buat hal sendiri tp dia jenis kelam kabut sikit hehe. lagipun dia ada balak kat kolej biasala kan....untung leee haha

aku rasa baik takde kawan baik daripada ada..aku penah nampak sendiri apabila kawan baik sendiri tikam belakang. ni berlaku antara M dan D. pada suatu petang tu, aku, R, M dengan I lepak la dalam bilik aku yang kecik tu..biasalah gosip2 hehe. D plak tido kat bilik dia la. tengok hari pun makin senja kan. aku suruh la M gerakkan D yela tak baik tido senja2 ni kan lagipun nak magrib. tau tak M cakap ape..dia kata hishh taknak aku ko gerak la dia..mak aii aku pulak yang kena..pastu buat muka menyampah plak kat aku. dah ko 1 bilik dengan dia..ko gerak la..takkan aku nak gerak dia plak..last2 R yang gerakkan dia...rupa2nya D dengar apa yang M cakapkan sebab masa tu dia nak ke tandas. bengang la D time tu. cuma dia pura2 tido masa R nak kejutkan. nampak sangatkan..huhu

nie ada lagi 1 story pasal M. aku dengan I sebenarnya memang tak ngam kadang2 gaduh la jugak tapi berbaik balek la. satu petang tu..emm aku tak berapa ingat la tapi yang jadi batu api adalah si M tu. kami berbalah pasal ape ntah tapi bila I ke dapur M suruh aku cakap je taknak..mula dari situ gaduh dengan I tapi tau M buat apa dia pergi rapat2 dengan I. dah dia hasut aku boleh plak dia ok je dengan I tu. hati panas je..sempat lagi aku menjeling kat M.

dari situ la satu persatu rahsia M terbongkar. aku sendiri bercakap dengan I. I pun bersependapat dengan aku. dalam banyak2 pergaduhan antara aku dan I... M adalah puncanya. baru aku sedar yang mana aku patut lebih percayai.

ya memang aku marah dengan M tapi disebabkan 1 rumah..aku just biarkan je macam tu. tapi bile lepas konvo je hehe..tau ape yang aku buat...tadaaaaaaaaa....


aku sound direct dengan dia..dan macam biasa selalu cakap aku poyo...poyo diri dia tu tak tau plak. pastu selalu kata i luv u...miss u...wekk rasa nak muntah..
aku tau M ni saja nak buat propa bagai. aku tahu sapa dia suka dan siapa dia tak suka..

p/s : brhati2 la memilih kawan ye.. :) peace

No comments:

Post a Comment

marilah komen mengomen :)